Recentment s’ha publicat la 12a. edició del rànquing elaborat pel Laboratorio de Cibermetría del CSIC, amb els professionals espanyols de la recerca més citats. El rànquing es basa en les mètriques (index H i cites) obtingudes de Google Scholar Citations, l’eina bibliomètrica de Google Scholar.

Google Scholar proporciona més de 200 milions de documents en obert, una cobertura molt superior a la de la Web of Science, de Clarivate, o la base de dades Scopus, d’Elsevier. Amb l’eina GSCitations s’obtenen dades dels perfils que els autors han obert i les publicacions recuperades amb Google Scholar.

Pel que fa als resultats del rànquing, entre els 200 primers llocs trobem investigadors UV : de l’Institut de Física Corpuscular mixt UV-CSIC, de la Facultat de Medicina i de les Facultats de Ciències Biològiques i Farmàcia.

Per donar d’alta un perfil a Google Scholar, podeu fer servir la següent guia: Com donar d’alta un perfil a Google Scholar?